piątek, 20 grudnia 2013

Bombki PVC

        Oto mój pomysł na bombki personalizowane. Znajoma poprosiła mnie o wykonanie bombek na prezent ze zdjęciem. Do tematu podeszłam bardzo poważnie. Bardzo chciałam, aby ładnie wyszły. Problem z bombkami jest taki, iż ich powierzchnia jest kulista i nie chce współpracować z naklejanymi motywami, a w szczególności z wydrukami. Pomyślałam, że ciekawą odmianą, w porównaniu do prac innych artystek, będzie umieszczenie wewnątrz bombki zdjęć na płasko i udekorowanie jedynie jej brzegów. Płaskie zdjęcie w połączeniu ze szklaną, kulistą sferą bombki dało niepowtarzalny efekt. Same oceńcie jak wyszło:


4 komentarze:

  1. Świetne bombki!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, dzieci będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale super!Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze to rozwiązałaś, zdjęcie ładnie się prezentuje a bombka jest nadal kulista :)

    OdpowiedzUsuń